6.6.09
ΟΧΙ ΣΑΡΚΟΖΥ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΗΝ Ε.Ε.
Διαβάζω στην ηλεκτρονική έκδοση της Καθημερινής για το όχι που αντέταξε ο Σαρκοζύ στον Μπαράκ Χουσείν Ομπάμα ο οποίος του εζήτησε την πλήρη ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε.
Ή Ευρώπη πολιτισμικά στηρίζεται σε τρεις πυλώνες.
Στην Αθήνα. Στην Ρώμη. Και στον Χριστιανισμό. Η Τουρκία είναι πολιτισμικά
ασύμβατη και προς τους τρεις αυτούς πυλώνες.
Ένταξή της στην Ε.Ε. θα επιφέρει την διάλυσή της (της Ε.Ε.). Αυτό επιδιώκουν οι ΗΠΑ και η Μ. Βρετανία υποστηρίζοντας την πλήρη ένταξη της Τουρκίας. Πέρασε πλέον η εποχή του ψυχρού πολέμου και η Ευρώπη από σύμμαχος μετεβλήθη σε εν δυνάμει πολιτικό και οικονομικό ανταγωνιστή των Η.Π.Α.
Για την Ελλάδα η ένταξη της Τουρκίας θα σημάνει εθνική καταστροφή. Μιλιούνια Τούρκων εξ Ανατολίας (με φερετζέδες, μαντίλες κλπ) θα πλημμυρίσουν πρώτα τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και την Θράκη και μετά την υπόλοιπη Ελλάδα.
Ο κίνδυνος όμως ένταξης της Τουρκίας είναι υπαρκτός. Τα σοσιαλιστικά κόμματα στην Γερμανία και στην Γαλλία προσβλέποντας στα εκατομμύρια Τούρκων και εν γένει Μουσουλμάνων μεταναστών στις χώρες τους (στους οποίους έχουν αρχίσει να χορηγούν για ψηφοθηρικούς λόγους υπηκοότητα, επομένως και δικαίωμα ψήφου), όταν θα έλθουν στην εξουσία θα αλλάξουν (αν μπορέσουν) την σημερινή πολιτική Σαρκοζύ –Μέρκελ. Και εδώ ακόμη από μεριά ΠΑΣΟΚ και πέρα (μαζύ με ωρσμένους ηλιθίους νεοδημοκράτες) μιλάνε για πολυπολιτισμική κοινωνία, για δικαίωμα ψήφου των μεταναστών στις νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές κλπ κλπ μπούρδες.. Με το θέμα έχω ασχοληθεί και άλλοτε. Τα σχετικά κείμενα μπορεί να αναζητηθούν πληκτρολογώντας τις κατωτέρω ετικέτες.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
8 σχόλια:
Συμφωνώ απολύτως και κατα γράμμα. Παρακολουθείστε κ. Βαρδάκα την φιλολογία που εκπορεύεται απο πολιτικούς κύκλους, κυρίως αριστερούς, που εσκεμμένα παραγκωνούν το θέμα του Χριστιανισμού, λέγοντας πως η Ελλάδα δεν είναι Χριστιανική χώρα, (και ούτε και δυτική), αφαιρώντας κάθε δυνατότητα συζήτησης του ζητήματος της πολισμικής σύγκρουσης με το Ισλάμ. Και επειδή τραγικώς, οι κυβερνώντες δεν ασχολούνται καθόλου με το θέμα, υποννοείται έτσι πώς όσοι αναφέρονται στους πυλώνες που αναφέρεστε, είναι σίγουρα Χριστινοί φασίστες του Καρατζαφέρη.
Η εισβολή του Ισλάμ στην Ελλάδα, θα φέρει έναν τρομερό κατακλυσμό. Και η Τουρκία, ως μή Ευρωπαική και Ισλαμική χώρα, θα πρέπει να μείνει απέξω απο την ΕΕ. Το ζήτημα θα μας επισκεφτεί στην Ελλάδα πολύ πρίν πάει στην Ευρώπη. Αν πράγματι ή πληθυσμιακή αλλοίωση της Ελλάδας ειναι 20% το μέλλον μας μοιάζει ήδη θολό.
Το πρόβλημα δεν είναι ο άλλος πολιτισμός, η άλλη θρησκεία. Αν επρόκειτο για βουδισμό, πχ. δεν θα υπήρχε θέμα. Το ζήτημα γεννάται από την εμφύτευση στην Ευρώπη μουσουλμανικών πυρήνων, που έχουν συγκεκριμένη φιλοσοφία ζωής και αργά ή γρήγορα ευθυγραμμίζονται πίσω από το δόγμα "πίστευσον ή σε φονεύω".
Δεν είναι δυνατόν η Ευρώπη, που απαλλάχθηκε από θρησκοληψίες και σταμάτησε να καίει στην πυρά "αιρετικούς" και "απίστους" εδώ και αιώνες, να φοβάται να σκιτσάρει τη μπούρκα ή τον Μωάμεθ, ή να φοβάται μήπως και στραβοπατήσει πάνω σε σελίδες του Κορανίου. Ακόμα και στην Ελλάδα, ιδιαίτερα "ευαίσθητη" σε ζητήματα προσβολής των "θρησκευτικών πεποιθήσεων", οι δικαστικές περιπέτειες "βλασφήμων" όπως ο Τζ. Πανούσης μόνον θυμηδία προκαλούν πια στους περισσότερους. Και τώρα ξαφνικά θα πρέπει να αρχίσουμε να φοβόμαστε μήπως τυχόν και προσβάλλουμε το Ισλάμ;
Η ιδέα ότι οι Μουσουλμάνοι της Ευρώπης θα υιοθετήσουν τα Ευρωπαϊκά ιδεώδη είναι μάλλον ουτοπία. Πιο ρεαλιστικό μοιάζει να είναι ότι υπό την επίδραση ακραίων θρησκευτικών πυρήνων θα προσπαθήσουν να μετατρέψουν την Ευρώπη σε Ταλιμπανιστάν, με νόμο τη σαρία.
Συγχαρητήρια για το θάρρος έκφρασης μη "πολιτικά ορθών" απόψεων τόσο στον Χρ. Βαρδάκα όσο και στον Locus Publicus για ανάλογο κείμενό του.
Locus Publicus, Univers
Κατ΄ αρχήν δεν πιστεύω ότι όλοι στο ΛΑΟΣ πιστεύουν αυτά που διακηρύσσουν. Κινούνται και αυτοί με ψηφοθηρικά κριτήρια!
Από τα κυριώτερα Συνταγματικά προβλήματα στην μεταπολεμική Ευρώπη ήταν εάν οι Δημοκρατίες πρέπει με τα Συντάγματά τους να επιτρέπουν την Αντιπολίτευση ΕΝΤΟΣ του καθεστώτος ή/και ΕΠΙ του καθεστώτος;. («Opposition DANS le regime ou SUR le regime"?). Δηλαδή να επιτρέπεται η συμμετοχή στις γενικές εκλογές ενός κόμματος το οποίο διακηρύσσει ότι εάν έλθει στην Εξουσία θα καταργήσει τις ελεύθερες εκλογές και δεν θα επιτρέψει έτσι στα άλλα κόμματα να διεκδικήσουν την εξουσία; Το Γαλλικό Συνταγματικό Δικαστήριο εδέχθη την δυνατότητα συμμετοχής στις εκλογές και κομμάτων των οποίων καταστατικός σκοπός και διακηρυγμένη πρόθεση είναι η κατάργηση των εκλογών. Το Γερμανικό Συνταγματικό Δικαστήριο έκρινε αντιθέτως.
Το πρόβλημα όμως του φονταμελιστικού Ισλάμ στην Ευρώπη νομίζω ότι είναι διαφορετικό. Διακηρύσσουν στις πορείες τους στις Ευρωπαϊκές Πρωτεύουσες ότι το Ισλάμ θα κατακτήσει την Ευρώπη. Ο μαρξισμός, υπό την μορφή τουλάχιστον των Ευρωπαϊκών κομμουνιστικών κομμάτων, απετέλει προϊόν της Ευρωπαϊκής σκέψης.
Δεν συμβαίνει το ίδιο με το Ισλάμ που είναι στοιχείο ξένο (alliud) στην σκέψη αυτή (Ευρωπαϊκή). Συνιστώ να διαβάσετε τον λόγο του Πάπα Βενέδικτου XVI (ενός των μεγαλυτέρων λογίων της εποχής μας) στο Πανεπιστήμιο του Regesburg μαζύ με το σχετικό σχόλιό μου. Λόγος που κατεκρίθη από αμόρφωτους προοδευτικούς. Βρίσκεται στο
http://christosvardakas.blogspot.com/2006/09/regensburg.html
Επίσης και την ανάρτησή μου «Η σύγκρουση των πολιτισμών. Μια προφητική ομιλία του Σπ. Μαρκεζίνη» που βρίσκεται στο http://christosvardakas.blogspot.com/2006/09/blog-post_115943921015216589.html.
Ακόμη και την ανάρτησή μου «Η παρακμή της Δύσης που βρίσκεται http://christosvardakas.blogspot.com/2006/09/blog-post_115943921015216589.html
Ελπίζω να βρείτε κάποτε τον καιρό να διαβάσετε τα κείμενα αυτά και κυρίως τον λόγο του Πάπα.
Η μη αποδοχή της Ισλαμικής σκέψεως δεν σημαίνει για την Ευρωπαϊκή σκέψη και ανάγκη υποταγής και εξαφάνισης του Ισλάμ. Το αντίθετο όμως δυστυχώς δεν συμβαίνει..
Συμπληρωματικώς προς τα ανωτέρω.
Η μη αποδοχή της Ισλαμικής σκέψεως δεν σημαίνει για την Ευρωπαϊκή σκέψη και ανάγκη υποταγής και εξαφάνισης του Ισλάμ. Το αντίθετο όμως δυστυχώς δεν συμβαίνει αποδεικνύεται και από το τρομακτικό κείμενο του Locus publicus ατο οποίο παραπέμπει o Univers.
Φοβάμαι ότι ο σημερινός Ευρωπαίος είναι σαν τον Οιδίποδα.
ΑΛΛ΄ ΕΣΤΙ, ΠΛΗΝ ΣΟΙ. ΣΟΙ ΔΕ ΤΟΥΤ’ ΟΥΚ ΕΠΕΙ ΤΥΦΛΟΣ ΤΑ Τ’ ΩΤΑ ΤΟΝ ΤΕ ΝΟΥΝ ΤΑ Τ¨ ΟΜΜΑΤΑ ΕΙ.
Λόγω της μετριωτάτης γνώσεώς μου της πληροφορικής δεν μπόρεσα να παραπέμψω σωστά στις παραπομπές μου. Προτείνω λοιπόν την μετάβαση στις αναρτήσεις μου της 16.1.2009, 9.1.2006, 28.9.2006 και 18.9.2006.
Διαφωνώ πλήρως με την άποψη του Σαρκοζί. Η Ένωση έχει λάβει μια απόφαση σχχετικά με την ένταξιακή διαδικασία της Τουρκίας. Και το να τν σταματήσει κανείς είναι ανακόλουθο σχήμα. Η Τουρκία πρέπει να ενθαρυνθεί να ενσωματώσει το κοινοτικό δίκαο πλήρως και όταν το κάνει θα έχει μια θέση στην τότε Ευρώπη, που δεν θα είναι σημερινή. Προσωπικά είμαο οπαδός του Μακρυγιάννη σε σχέση με την εξωτερική πολιτική. Έλεγε ο σοφός.''Να τους σφάζουμε, να τους σφάζουμε, αλλά να κάνουμε πως κλαίμε''. Και κάτι άλλο. Η χριστιανική Ευρώπη του σήμερα δεν θα υπάρχει σε 1ο χρόνια λόγω δμογραφικής και μεταναστευτικής εξέλιξης. Άρα το θέμα είναι τ κάνεις. Ο ΛΑΟΣ έχει δίκιο στο να επισημαίνει και να ανεβάζει το θέμα αλλά δεν προτείνει τίποτε. Η μόνη καθαρή πολιτική στρατηγική που ξέρω, είναι η άποψη του Κον Μπεντιτ.''Ποσοστώσεις στην μετανάστευση και ενσωμάτωση. Τα άλλα του Λεπέν κλπ είναι κραυγές χωρίς αντίκρισμα. Η αγορά τα ρυθμίζει και το Κράτος τρέχει από πίσω, ανεπιτυχώς μέχρι στιγμ΄ς πανευρωπαικά, μπας και συμμαζέψει τίποτε. Μεγάλο θέμα ανοίξατε. Που η γύμνια του κρ΄τους μας είναι κραυγαλεα. Τα υπόλοιπα είναι φούσκες και κενές κουβέντες πολιτικών που δεν ξέρουν να διοικήσουν ούτε περίπτερο.
Άντώνιε
Αν κατάλαβα καλά, στην πραγματικότητα, ίσως δεν διαφωνείτε επί του στρατηγικού στόχου (της μη εντάξεως της Τουρκίας στην Ε.Ε. ) αλλά επί της τακτικής της αρνήσεως.
Και εγώ ελπίζω να βρεθεί το επιχείρημα με το οποίο οι Τούρκοι εμ δεν θα μπουν στην Ε.Ε. εμ θα είναι και ευχαριστημένοι..
Το πίστευε και ο Ελ. Βενιζέλος αυτό αγορεύοντας στην Βουλή υπέρ της Μικρασιατικής εκστρατείας ότι «Και οι Μουσουλμάνοι έσονται και πιστοί και νομιμόφρονες ημών υπήκοοι». Τα είδαμε!!
Αντιθέτως εγώ πιστεύω ότι η Τουρκία είναι σαν τον γάτο. Εμ γαμ.. εμ σκούζει!.
Και εάν ακόμη, δήθεν, ενσωματώσει το Δίκαιο της Ε.Ε. ως εσωτερικό δίκαιο (δίκαιο που αφορά οικονομικές σχέσεις κυρίως) ποιος θα μπορέσει να την υποχρεώσει να το εφαρμόσει αληθινά;
Το πρόβλημα όμως στην Τουρκία δεν είναι το δίκαιο των οικονομικών σχέσεων, αλλά τα ανθρώπινα δικαιώματα και η πολιτισμική ενσωμάτωση της Τουρκικής στις Ευρωπαϊκές κοινωνίες.
Αυτά πως θα γίνουν;
Η Τουρκία από δεκάδες χρόνια έχει προσχωρήσει στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΣΔΑ) που αποτελεί, κατά το κείμενο Τουρκικό Δίκαιο, δίκαιο υπερκείμενο του εσωτερικού της δικαίου. Και τι έγινε; Παύουν να βιάζουν τις γυναίκες κρατούμενες στα Αστυνομικά Τμήματα; ΄Έπαυσαν οι Τούρκοι καταδρομείς να αποκεφαλίζουν τους Κούρδους αιχμαλώτους; Με ποια αφορμή Ανώτερος Αξιωματούχος της Τουρκοκυπριακής Διοικήσεως δολοφόνησε εν ψυχρώ τον Σολωμό Σολωμού; Και τι κυρώσεις υπέστη;
Βεβαίως με την πάροδο του χρόνου (πολλών δεκαετιών όμως φοβάμαι!!) πιστεύω ότι και η Τουρκική κοινωνία και Διοίκηση, εάν δεν υπάρξει επιστροφή τους στο Ισλάμ ή στον Κεμαλισμό, θα εξευρωπαϊσθούν. Μέχρις τότε όμως θα αποτελεί βαρίδι στην Ευρωπαϊκή πορεία και στην εξέλιξη προς την Ευρωπαϊκή ενοποίηση.
Τώρα για την Ευρώπη. Και εγώ είμαι επίσης απαισιόδοξος ως προς την διατήρηση της σημερινής της πολιτικής και πολιτιστικής της ταυτότητος. Αναφέρομαι και πάλι στην παρακμή της Δύσεως του Oswald Spengler που έχει γραφεί στις αρχές του 20ου αιώνα. Βλ. και το άρθρο του Σπ. Μαρκεζίνη στο οποίο παραπέμπω στο προηγούμενο σχόλιό μου. Πλην όμως πιστεύω ότι η Ευρώπη δεν έχει φτάσει ακόμη στο σημείο της μη επιστροφής. Ας μην ξεχνάμε (και ας πάρουμε μαθήματα) ότι όλες οι χώρες που εδέχοντο μετανάστες ήλεγχαν προηγουμένως, την σωματική τους κατάσταση, το, τυχόν, ποινικό παρελθόν τους και την υγεία τους. Και χαλασμένα δόντια ακόμη εάν είχαν τους απέρριπταν. Έβαζαν ποσοστώσεις στα διάφορα έθνη για ευνοήτους λόγους. Και απέρριπταν εκείνους οι οποίοι δεν είχαν καλές προοπτικές ενσωματώσεως στις κοινωνίες των χωρών υποδοχής.
Για τις ικανότητες των Πολιτικών μας; Τι λέτε τώρα ότι δεν μπορούν ούτε περίπτερο να διαχειρισθούν! Είναι εύκολο πράγμα να διαχειρίζεσαι μόνος σου τις εκατοντάδες είδη που διαθέτει ένα περίπτερο; Εγώ θα ήμουν ικανοποιημένος εάν οι πολιτικοί μας διέθεταν αυτή την ικανότητα, έστω και με μικρότερες αποδόσεις…
Και μερικοί από αυτούς που μπορούν φοβάμαι ότι είναι υπέρ το δέον ικανοί.. Ικανοί για όλα..
XAXAXA. Kαλό το περο περοπτερου. Σε ολα συμφωνω περι Τουρκιας. Το θέμα είναι να μην πει ¨ενωση το οχι ακαίρως. Οσο προς ιδιον συμφερον οι τουρκοι παριστανουν οτι θελουν να μπουν στην ΕΕ, ας τους να διαπλικτιζονται με τους κοινοτικους υπαλληλους. Θα σκάσουν στο τελος. Τους ξερω. Το λαθος είναι να βγαινουν οι Σαρκοζίδες και να λενε δηθεν για το καλο τους οτι δεν πρπει να μπουν. Ενω τα λενε για εσωτερικη μονο καταναλωση. Εμεις πρέπει να τους ενθαρρρυνουμε να κανουν ΟΛΑ οσε επιβαλει το κοινοτικο κεκετημενο και οταν τελειωσουν αντελειωσουν θα εξαιτασουμε το ζτμα νηφαλια. Επαναπεμπω στον Μακρυγιαννη. Και προσθετω και τον Βενιζελο. Δεν μας ενδιαφερουν τα δικαια μας αλλα τα συμφεροντα μας. Μονο ετσι γινεται εξωτερικη πολιτικη. Αλλα εχει ζουμι το θεμα που ανοιξες και πρεπει να φυγω για Κυθηρα να τα σκεφτω ολα αυτα αναμεσα σε αστακους όσο ακομη επιτρεπεται το ψαρεμα τους και το επιτρεπει το ουρικο οξυ μου.Μπαυ/ Τα του μπλογκ μου αναλαμβανει ο Ευαγγελος κατα τν απουσια μου.
Αντώνιε
Υπάρχουν ακόμη αστακοί (εντόπιοι) στα Κύθηρα;
Είχα την εντύπωση ότι εισάγονται εκ Νέας Ορλεάνης..
Πάντως πέρισυ το καλοκαίρι (ντόπιους ή εισαγόμενους, δεν τους ερώτησα) έφαγα πολύ νόστιμους αστακούς στο λιμανάκι δυτικά της Αγίας Πελαγίας. (Δεν θυμάμαι αυτή την στιγμή πως λέγεται).
Στην μνήμη μου όμως υπάρχουν οι αστακοί που έτρωγα το καλοκαίρι του 1970 στο Καψάλι με 90 δρχ το κιλό!!!
Δημοσίευση σχολίου