ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1830 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

SITE METER


26.3.07

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΑΣΠΡΑ ΜΑΛΛΙΑ



Ένας πατέρας, περνώντας από τη κρεβατοκάμαρα του γιου του, όταν είδε το κρεβάτι του ωραία στρωμένο και όλα τακτοποιημένα και καθαρά έμεινε κατάπληκτος. Σε περίβλεπτη θέση, τοποθετημένο στο μαξιλάρι, είδε και ένα φάκελο. Όνομα παραλήπτη “Μπαμπάς”. Με το χειρότερο προαίσθημα, άνοιξε το φάκελο και διάβασε το γράμμα με τρεμάμενα χέρια:
Αγαπημένε μου πατέρα,
Με μεγάλη μου θλίψη σου γράφω, γιατί κλέφτηκα με την καινούργια μου φιλενάδα και ήθελα έτσι να αποφύγω τη σύγκρουση με εσένα και τη μαμά. Έχω βρει το πραγματικό πάθος με την Τζίνα ... Είναι τόσο συμπαθητική ...
Ήξερα ότι δεν θα την εγκρίνατε εξαιτίας των σκουλαρικιών στη μύτη και στη γλώσσα, των τατουάζ, των κολλητών δερμάτινων ρούχων μοτοσικλέτας αλλά και επειδή είναι αρκετά μεγαλύτερη μου.
Δεν είναι όμως μόνο το πάθος, μπαμπά. Είναι έγκυος. Η Τζίνα λέει ότι θα είμαστε πολύ ευτυχισμένοι μαζί. Ονειρευόμαστε να αποκτήσουμε πολλά παιδιά.
Έχει δικό της τροχόσπιτο και μένει στο δάσος. Έχει μαζέψει αρκετά καυσόξυλα για όλο το χειμώνα.
Η Τζίνα μου άνοιξε τα μάτια. Με έκανε να καταλάβω πως η μαριχουάνα στην πραγματικότητα δεν βλάπτει κανένα. Θα την καλλιεργούμε και θα την ανταλλάσσουμε για όση κοκαΐνη και Ecstasy θέλουμε με άλλα άτομα στη κοινότητα.
Εν τω μεταξύ θα προσευχόμαστε ώστε η επιστήμη να βρει τη θεραπεία για το AIDS και έτσι η Τζίνα να είναι καλύτερα. Εξ’ άλλου το αξίζει!
Μην ανησυχείς για εμένα μπαμπά. Είμαι 15 χρονών και ξέρω να φροντίζω τον εαυτό μου. Κάποια μέρα, είμαι σίγουρος πως θα έρθουμε πίσω να σας επισκεφτούμε για να γνωρίσεις τα εγγόνια σου.
Ο Γιος σου,
Πιτ
Υ.Γ. Μπαμπά, τίποτα από τα προηγούμενα δεν είναι αλήθεια.
Είμαι πέρα στο σπίτι του Νικ.
Απλώς, ήθελα να σου θυμίσω πως υπάρχουν και χειρότερα πράγματα στη ζωή από τον έλεγχο που είναι στο συρτάρι του γραφείου μου.
Σ’ αγαπώ πολύ!
Πάρε με όταν θα είναι ασφαλές για μένα να γυρίσω σπίτι.


Συνεισφορά στο blog του κ. Ε.Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια: