ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1830 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

SITE METER


23.3.07

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ, ΑΞΙΩΝΩ

Ως (νέο)Έλλην διαμαρτύρομαι, καταγγέλλω, αξιώνω η βροχή:

Να σταματά μόλις βγαίνω από το σπίτι μου, την δουλειά μου ή όπου είμαι.

Να ξαναρχίζει όταν μπαίνω στο σπίτι μου, στην δουλειά μου ή όπου πάω. (Άστους άλλους να πνιγούν! Τι με νοιάζει εμένα!)

Συμπαράσταση Λαέ!

Συμπαράσταση ΠΟΣΔΕΠ!

Συμπαράσταση Φοιτητικό Κίνημα!

ΕΝΑ ΕΝΑ ΤΕΣΣΕΡΑ

4 σχόλια:

Univers είπε...

Και βέβαια προσέξατε ότι με τις πρώτες δύο σταγόνες γεμίζουν οι δρόμοι από αυτοκίνητα...

Και οι τελευταίοι και αμετανόητοι εραστές των μαζικών μέσων μεταφοράς καβαλάνε το τουτούνι τους, που το χρησιμοποιούν ως ομπρέλλλα (εν στάσει βέβαια, αφού δεν κινείται τίποτε).

Univers είπε...

Και βέβαια με τις πρώτες σταγόνες και οι τελευταίοι αμετανόητοι εραστές των μέσων μαζικής μεταφοράς καβαλάνε το τουτούνι τους - ομπρέλλα και σαπίζουν περιμένοντας με τις ώρες στο μποτιλιάρισμα.

Univers είπε...

Λυπάμαι για την επανάληψη, δεν είδα το "..: after blog owner approval".

Unknown είπε...

ΠΡΟΣ UNIVERS
ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΝΟΙΞΑ ΤΟ MAIL MOY ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ!!