ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1830 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Google+ Badge

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

SITE METER

26.11.07

ON TELECOMS. ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ!

ΜΑΚΡΥΑ ΚΙ' ΑΛΑΡΓΑ!!

ΝΑ ΛΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ!!

Το πονηρό πουλί από την μύτη πιάνεται..

Είχα ζητήσει την μεταφορά με αλλαγή δικτύου των τηλεφωνικών μου συνδέσεων λόγω του υψηλού κόστους του ΟΤΕ (τόσον του σπιτιού μου όσον και του δικηγορικού μου γραφείου) από τον ΟΤΕ στην ON TELECOMS.

Είχε προηγηθεί έντονη καταιγιστική επιθετική διαφημιστική εκστρατεία της ON TELECOMS – η οποία και συνεχίζεται-με πολύ ενδιαφέρουσες παροχές. Έτσι πείστηκα.. και έδωσα την παραγγελία..

Την 26/10/2007 ενημερώθηκα από τον νέο πάροχο (ON TELECOMS) με μήνυμα στο κινητό μου τηλέφωνο ότι έγινε η σύνδεση των τηλεφώνων του γραφείου μου στο δίκτυο του.

Πλην όμως στην πραγματικότητα από τότε σταμάτησα να έχω τηλεφωνικές συνδέσεις.

Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον νέο πάροχο. Η επικοινωνία (συνήθως) ήταν πρακτικώς αδύνατος επειδή υπήρχαν πολύωρες αναμονές στις τηλεφωνικές συνδέσεις του (για την επικοινωνία της εταιρίας) 13801 και 13808. Δεν γνωρίζω, μάλιστα, μήπως οι πολύωρες αυτές αναμονές χρεώνονται στον πελάτη. Ακόμα και πολύ πρωινές ώρες –τα ξημερώματα δηλ.- όταν τηλεφωνούσα στις συνδέσεις αυτές η μαγνητοφωνημένη απάντηση ήταν ότι όλοι οι εκπρόσωποι της εταιρίας ήσαν απασχολημένοι και ότι είμαι σε γραμμή προτεραιότητος. Μετά δε 10-15 λεπτά αναμονής το μαγνητοφωνημένο μήνυμα άλλαζε. Έλεγε ότι μού συνιστούσαν να τηλεφωνήσω αργότερα λόγω της απασχολήσεως των εκπροσώπων της εταιρίας Ύστερα από πολύωρες, όσο και άκαρπες, αναμονές (περιμένοντας να συνδεθώ στο 13801 και στο 13808) για να ρωτήσω τι συμβαίνει άρχισα να διαμαρτύρομαι με fax και με e-mails. Στο πρώτο e-mail μου μού ήρθε σχεδόν αμέσως αυτόματη απάντηση ότι το μήνυμά μου αυτό ελήφθη από την εταιρία κι ότι θα μου απαντήσουν αργότερα.(Ακόμη περιμένω…).

Στις 15.10.2007 έστειλα και με fax και με άλλο email στην εταιρία το εξής κείμενο:

«αθηνα 15.11.2007

κυριοι

επαναλαμβανω παλαιοτερο μηνυμα μου στο οποίο δεν εχω λαβει ακομη απαντηση σας.

διαμαρτυρομαι επειδη:

απο τοτε που εχω συνδεθει λειτουργει στο δικτυο σας απο τα τηλεφωνα μου μονον το ….. 208 και αυτο περιοδικως.

το …. 857 δεν λειτουργει καθολου (ουτε και στον οτε) και το …. .. …486 τηλεφωνο φαξ και modem) δεν εχει ακομη συνδεθει.

ο ηχος της συνδεσεως στο ….208 ειναι απαραδεκτος. (παρασιτα, κουδουνισματα, διαφοροι ηχοι κλπ).

απο την γραμμη σας αυτη για ανεξηγητους λογους δεν μπορω να χρησιμοποιησω ουτε τις υπηρεσιες του internet ουτε ακομη και με χρεωση dial up.

το δικηγορικο μου γραφειο δεν μπορει να λειτουργησει.

σας εχω ζητησει τηλεφωνικως (στο 13801 και 13808 εξυπηρετησης εταιρικων πελατων ) απο της 28/10/2007 με δαπανες μου την αποστολη τεχνικου σας και αν και εχω επαναλαβει αρκετες φορες το αιτημα μου τηλεφωνικως και με η/υ δεν εχω νεα σας.

η αναμονη στο τηλεφωνο 13801 ειναι απεριγραπτη.

συνηθως η απαντηση του αυτοματου τηλεφωνητου, οταν προκειται για ηδη συνδρομητη, ειναι να δοκιμασει ο τηλεφωνων μια αλλη φορα λογω απασχολησεως του προσωπικου...

δεν αρκει η εντονη διαφημιση αν δεν συνοδευεται απο σωστο προϊον.

εχω υποστει μεγαλές ζημιες και απο απωλεια υποθεσεων και απο διαρροη πελατειας.

ο εκνευρισμος μου ειναι αφανταστος.

επιφυλασσομαι να αξιωσω δικαστικως την επανορθωση των ζημιων μου και την καταβολη ευλογου χρηματικης ικανοποιησεως λογω ηθικης βλαβης.

αξιωνω παντως προς μειωση της ζημιας μου την αμεση αποδεσμευση μου απο το δικτυο σας.»

Και πάλι ουδεμία απάντηση έλαβα. Ενώ η κατάσταση συνεχίζεται η ιδία και απαράλλαχτη.

Σημειώνω ότι η γραμμή …… .486 λειτουργούσε αποκλειστικώς ως σύνδεση μόνον φαξ και έτσι ήταν γνωστή στην πελατεία μου και όλους τους συνεργαζομένους μαζύ μου. Εκ της μη λειτουργίας της υφίσταμαι μεγάλη ζημιά. Δεν παίρνω δηλ. φαξ!!

Στις 24.11.2007 η ίδια εταιρία με ενημέρωσε με μήνυμα στο κινητό μου ότι συνεδέθη στο δίκτυο μου και το τηλέφωνο του σπιτιού μου (….. ..379). Είχα εφησυχάσει επειδή νόμιζα ότι αυτό το είχαν ξεχάσει!! Η σύνδεση αυτή λειτουργεί έκτοτε μόνο για να γίνονται τηλεφωνήματα. Δεν λειτουργεί ως γραμμή internet. Και επίσης σε τηλεφωνήματα τρίτων στην τηλεφωνική αυτή σύνδεση ο τρίτος ακούει επαναλαμβανόμενα τον ήχο της κλήσεως και συμπεραίνει (εκ της μη απαντήσεως) ότι όλοι απουσιάζουν, ενώ στην πραγματικότητα στο σπίτι δεν ακούγεται ο ήχος της κλήσεως.

Μάλιστα εκ των υστέρων έμαθα («στερνή μου γνώση να σ'είχα πρώτα!!» ότι πολλοί πελάτες της εταιρείας αυτής (η οποία εξακολουθεί να διαφημίζεται εντόνως!!) έχουν πάθει τα ίδιο με εμένα! Και εγώ μεν ως δικηγόρος θα ασκήσω αγωγή για την αποζημίωσή μου.. Οι άλλοι πελάτες της όμως πως θα μπορέσουν να βρουν το δίκιο τους..

Ακόμη ακούω ότι τα (κινεζικής κατασκευής) μόντεμς που προμηθεύει στους πελάτες της δεν επιτρέπουν την αλλαγή κωδικού..

Έτσι, λέγεται, ότι είναι δυνατή η χρήση της γραμμής και από τρίτα μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα, για τηλεφωνήματα σε υψηλών τελών συνδέσεις (090), κινητά κλπ.

Τον μεγάλο λογαριασμό θα καλείται να εξοφλήσει βεβαίως ο δυστυχής πελάτης..

Δημοσίευση σχολίου