Είδαμε στο SKY την σκηνοθετημένη σειρά για το 1821.
Είναι προφανές ότι με την σειρά αυτοί διάφοροι «ιστορικοί» και ιστορικοί είχαν σαν στόχο να αποδομήσουν την κλεφτουριά και το 1821.
Η παγκοσμιοποίηση, τα think tanks του Harvard και οι θεωρητικοί της νέας τάξης βλέπουν όπως ο διάβολος το λιβάνι την εθνική ιδέα. Εμποδίζει την παγκοσμιοποίηση, την ελευθερία των αγορών κλπ κλπ.
Όπως ευστόχως είπε προ ημερών ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στο SKY «δεν ήθελαν να προβάλλουν, αλλά να προσβάλλουν το 1821».
Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης εμφανίστηκε στο SKY ως, δήθεν, λήσταρχος και, δήθεν, πλιατσικολόγος. Μας είπαν ότι, δήθεν, έδιωξε τους άλλους από την αλωθείσα Τρίπολη για να μαζέψει μόνος του, όπως και, δήθεν, έκανε όλα τα λάφυρα!!
Ποια ήταν όμως μετά τον θάνατό του η περιουσία που άφησε ο Θ. Κολοκοτρώνης;
Υπενθυμίζω τα εξής που έγραφα σε ανάρτησή μου της 28.8.2010, δηλ. σε ανύποπτο χρόνο, συγκρίνοντας την πολιτεία του Θ. Κολοκοτρώνη με την πολιτεία διατελέσαντος προσφάτως Υπουργού Εθνικής Αμύνης.
«Αντιθέτως ο Θ. Κολοκοτρώνης υπήρξε ο Αρχιστράτηγος της Ελληνικής Επαναστάσεως, (ισχυρότερος από σημερινό Υπουργό Εθνικής Αμύνης) καταγόμενος από παλαιοτάτη στρατιωτική οικογένεια, η εξουσία του οποίου δεν υπήγετο στον έλεγχο του ανυπάρκτου τότε Ελεγκτικού Συνεδρίου, αλλά μόνον στον πατριωτισμό του και την συνείδησή του. Όπως είναι γνωστό τα λάφυρα τα οποία πήραν οι Έλληνες πολεμιστές μετά την πολιορκία και την άλωση της Τριπόλεως, (του πλουσιώτερου Τουρκικού αστικού κέντρου στην επαναστατημένη Ελλάδα) ήσαν πρωτοφανή. Παρά τα λάφυρα όμως αυτά ο Θ. Κολοκοτρώνης δεν είχε, μετά την άλωση, χειμωνιάτικα ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΩΣ σώβρακο να φορέσει. Αυτό προκύπτει από επιστολή του με ημερομηνία 13.12.1821 από την Κόρινθο όπου διεύθυνε την πολιορκία της Ακροκορίνθου.
Στο σημείο αυτό αντιγράφω από το βιβλίο «Η ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821» του Λάμπη Αποστολίδη τ. δεύτερος σελ. 65 επ. (Εκδόσεις «ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ» ΝΙΚΟΣ ΘΕΟΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΗΝΑ 1971).
{…Την είδηση μετέδωσε ο Κολοκοτρώνης με γράμμα του στο Άργος, στον πληρεξούσιό του Κωνστ. Αλεξανδρόπουλο. Γράφει:
«Περιπόθητε Κυρ Κωνσταντίνε Αλεξανδρόπουλε! Έλαβον το αδελφικόν σου αλλ΄ εις την γραφήν σου δεν με σημειοίς τίποτε δια να εννοήσω τι κάμνεις αυτού, και πως πηγαίνεις μετά των βουλευτών και βουληφόρων. μ΄ όλον όπου είμαι τόσας ημέρας εδώ. δι΄ ό φανέρωσόν μοι και εξηγήσου λεπτομερώς εις ησυχίαν και κυβέρνησίν μου. Επί τούτω να προσπαθήσεις να μού εύρης εις το σπίτι του Γιάννου να μου κάμουν ένα σώβρακον, το οποίον να γίνει ολίγον μακρύ, μάλιστα τα καλαμόποδα να γείνουν έως κάτω και με κάθε τρόπον να μου το εξαποστείλεις, ότι δεν έχω διόλου, και το προσμένω άφευκτα. Από το χαρτί οπού ήλθεν από Δημητσάναν να βαστήξεις έν δέσμον, ότι το θέλω δια γράψιμον, το οποίο φυλλάττεις αυτού εις εν μέρος. στείλε μας εδώ εν δύο καδέρινα.
Νέον τι δεν έχομεν. χθες ήλθε ο Πρίγκηψ εδώ, και σήμερον περιμένομεν τον Γιατράκον με τον Κιαμήλμπεη και να είδωμεν τι ευδοκεί ο Κύριος. Τους αρρώστους στρατιώτας να επισκέπτεσαι καθ΄ ημέραν με τον ιατρόν οπού έχω αφισμένον αυτού και να μοι γράφης περί πάντων στέλνοντάς μου με πρώτον το σώβρακον, και εν τούτω ασπαζόμενος Σας αδελφικώς μένω, τη 13η Δεκεμβρίου 1821 εκ Κορίνθου.
Ο ως αδελφός
Θεόδωρος Κολοκοτρώνης».……
Ο υπασπιστής του και ιστορικός Φωτάκος Χρυσανθακόπουλος παίρνοντας αφορμή από το γράμμα αυτό σωστά υποσημειώνει:
«Ας μάθουν τούτο οι δυσφημούντες τους άλλους στρατιωτικούς της Ελλάδος, ότι ο Κολοκοτρώνης ο Αρχηγός της Πελοποννήσου, όχι πολλούς μήνας μετά την κυρίευσιν της Τριπολιτσάς, δεν είχεν ούτε ένα σώβρακον, αλλ’ εν ω επολιόρκει την Κόρινθον ηναγκάσθη να γράψη εις Άργος δια να του κάμουν και να του το στείλουν το ταχύτερον. Αυτά ήταν τα λάφυρα, τα οποία και οι άλλοι εθησαύρισαν!».
Στο σημείο αυτό αντιγράφω από το βιβλίο «Η ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821» του Λάμπη Αποστολίδη τ. δεύτερος σελ. 65 επ. (Εκδόσεις «ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ» ΝΙΚΟΣ ΘΕΟΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΗΝΑ 1971).
{…Την είδηση μετέδωσε ο Κολοκοτρώνης με γράμμα του στο Άργος, στον πληρεξούσιό του Κωνστ. Αλεξανδρόπουλο. Γράφει:
«Περιπόθητε Κυρ Κωνσταντίνε Αλεξανδρόπουλε! Έλαβον το αδελφικόν σου αλλ΄ εις την γραφήν σου δεν με σημειοίς τίποτε δια να εννοήσω τι κάμνεις αυτού, και πως πηγαίνεις μετά των βουλευτών και βουληφόρων. μ΄ όλον όπου είμαι τόσας ημέρας εδώ. δι΄ ό φανέρωσόν μοι και εξηγήσου λεπτομερώς εις ησυχίαν και κυβέρνησίν μου. Επί τούτω να προσπαθήσεις να μού εύρης εις το σπίτι του Γιάννου να μου κάμουν ένα σώβρακον, το οποίον να γίνει ολίγον μακρύ, μάλιστα τα καλαμόποδα να γείνουν έως κάτω και με κάθε τρόπον να μου το εξαποστείλεις, ότι δεν έχω διόλου, και το προσμένω άφευκτα. Από το χαρτί οπού ήλθεν από Δημητσάναν να βαστήξεις έν δέσμον, ότι το θέλω δια γράψιμον, το οποίο φυλλάττεις αυτού εις εν μέρος. στείλε μας εδώ εν δύο καδέρινα.
Νέον τι δεν έχομεν. χθες ήλθε ο Πρίγκηψ εδώ, και σήμερον περιμένομεν τον Γιατράκον με τον Κιαμήλμπεη και να είδωμεν τι ευδοκεί ο Κύριος. Τους αρρώστους στρατιώτας να επισκέπτεσαι καθ΄ ημέραν με τον ιατρόν οπού έχω αφισμένον αυτού και να μοι γράφης περί πάντων στέλνοντάς μου με πρώτον το σώβρακον, και εν τούτω ασπαζόμενος Σας αδελφικώς μένω, τη 13η Δεκεμβρίου 1821 εκ Κορίνθου.
Ο ως αδελφός
Θεόδωρος Κολοκοτρώνης».……
Ο υπασπιστής του και ιστορικός Φωτάκος Χρυσανθακόπουλος παίρνοντας αφορμή από το γράμμα αυτό σωστά υποσημειώνει:
«Ας μάθουν τούτο οι δυσφημούντες τους άλλους στρατιωτικούς της Ελλάδος, ότι ο Κολοκοτρώνης ο Αρχηγός της Πελοποννήσου, όχι πολλούς μήνας μετά την κυρίευσιν της Τριπολιτσάς, δεν είχεν ούτε ένα σώβρακον, αλλ’ εν ω επολιόρκει την Κόρινθον ηναγκάσθη να γράψη εις Άργος δια να του κάμουν και να του το στείλουν το ταχύτερον. Αυτά ήταν τα λάφυρα, τα οποία και οι άλλοι εθησαύρισαν!».
Αλλά και η ναυμαχία στο Ναυαρίνο δεν υπήρξε αποτέλεσμα της «καλωσύνης» των Τριών Μεγάλων Δυνάμεων, αλλά της διπλωματικής δεξιότητος των Ελλήνων οι οποίοι διέσπασαν το αρραγές λόγω Ιεράς Συμμαχίας αντεπαναστατικό μέτωπο Αγγλίας, Γαλλίας και Ρωσίας. Εκ του φόβου δε της μονομερούς επεμβάσεως της Ρωσίας εκόντες-άκοντες οι Άγγλοι και οι Γάλλοι ενήργησαν από κοινού για να μην επιτρέψουν το νέο κράτος να καταστεί υποχείριο μόνης της Ρωσίας. Ήδη δε η Πελοποννησιακή Γερουσία των προκρίτων με την διακήρυξη της Μονής των Καλτετζών, αμέσως μετά την έναρξη την επαναστάσεως την Άνοιξη του 1821, με διπλωματική δεινότητα έθεσε τους άξονες της εθνικής εξεγέρσεως. http://christosvardakas.blogspot.com/2010/08/blog-post_28.html
2 σχόλια:
Ξεχάσατε ότι χαρακτήρισαν τον Θ.Κολοκοτρώνη, εκτός από πλιατσικολόγο και δολφόνο, και ως ομοφυλόφιλο.
Η στόχευση στον Θ. Κολοκοτρώνη δεν ήταν τυχαία, έγινε με κεντρική επιτελική σκέψη.
Χτύπησαν την προσωπικότητα που οι Έλληνες, ανεξαρτήτως πολιτικών ή ιδεολογικών φρονημάτων θαυμάζουν και εκτιμούν περισσότερο στο 1821.
Δημοσίευση σχολίου