ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1830 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Google+ Badge

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

SITE METER

2.2.08

ΟΙ ΝΕΟΙ ΣΤΑΜΟΥΛΟΚΟΛΛΑΔΕΣ

Η τρελή μέχρις παραλογισμού αντίδραση των συνδικαλιστών στην δοκιμαστική επί δίμηνο παράταση (τις Παρασκευές και τα Σάββατα) του ωραρίου της νυχτερινής λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ θύμισε την εποχή των Σταμουλοκολλάδων..

Κολλάς εστί συνδικαλιστής του ΠΑΣΟΚ ο οποίος, μαζί με τον Σταμούλο (συνδικαλιστή του ΚΚΕ νομίζω), το 1992 ή 1993, επί κεφαλής όχλου κορυβαντιώντων συνδικαλιστών, της ΕΘΕΛ (ή όπως την έλεγαν τότε) είχαν ξεβρακώσει μπροστά στις κάμερες ένα ή δύο διαφωνούντες συναδέλφους τους. Αντιδρούσαν στο σχέδιο της Κυβερνήσεως Μητσοτάκη για την μεταφορά της ιδιοκτησίας των θερμικών λεωφορείων στους οδηγούς τους έναντι τιμήματος 1.000.000 δρχ το κάθε παλαιό λεωφορείο. (Ένα λεωφορείο σε δύο οδηγούς). Ήταν η μόνη εποχή όταν (με την έναρξη της εφαρμογής του μέτρου) η Αθήνα είδε λεωφορεία να κυκλοφορούν στους δρόμους τους!! Να κάνουν ράλι κυριολεκτικώς στους δρόμους ταχύτατα. (Οι οδηγοί-ιδιοκτήτες αμείβονταν επί τη βάσει των διανυομένων χιλιομέτρων..).

Όταν (επί της επομένης Κυβερνήσεως του ΠΑΣΟΚ το 1993) απεκαταστάθη η συνδικαλιστική τάξη και τα λεωφορεία "κοινωνικοποιήθηκαν" αυτά χάθηκαν πάλι από τους δρόμους. Κλείνονταν στα αμαξοστάσια ή παρέμεναν στα τέρματα των διαδρομών κατά τα συνδικαλιστικά κεκτημένα, οι δε οδηγοί είτε έπαιζαν βόλεϊ στα αμαξοστάσια είτε έπιναν καφέ στα καφενεία στα αμαξοστάσια και στα τέρματα.. Σε πολλά λεωφορεία όταν πήγαιναν να βγουν από τα αμαξοστάσια για να μπουν στην κυκλοφορία ο τεχνικός έλεγχος έβρισκε ελαττώματα πχ κάποια λαμπάκια της όπισθεν ή στα φλας χαλασμένα και απηγόρευε την έξοδο.. Και υποχρεωτικώς οι εργαζόμενοι οδηγοί περίμεναν αργοί την επιδιόρθωση του οχήματος..

Με το ζήτημα παράλογης συνδικαλιστικής χθεσινής και σημερινής απεργίας των εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ ασχολείται το κύριο άρθρο της σημερινής Καθημερινής. http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_537_02/02/2008_257906

Για τη εν συνεχεία εξέλιξη του Κολλά βλ. ρεπορτάζ στο Βήμα της 5.4.1998

http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=12475&m=A48&aa=2

Δημοσίευση σχολίου