ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1830 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

SITE METER


29.8.08

ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ. Ο ΠΑΠΑΣ. ΕΔΩ ΠΑΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΑΠΑΣ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ;



Μετά την μάλλον μέτρια εμφάνιση των αθλητών μας στην Ολυμπιάδα του Πεκίνου και τον άμετρο και άλογο συνεχή πολλαπλασιασμό από την Δ.Ο.Ε. των Ολυμπιακών αθλημάτων για την καλλίτερη εμφάνιση της ομάδος μας στο μέλλον σκέφτηκα τα εξής:
Να ζητήσουμε να καθιερωθεί ως Ολυμπιακό άθλημα το παιζόμενο στην περί την πλατεία της Ομονοίας περιοχή των Αθηνών γνωστό παιχνίδι ο παπάς. Εδώ παπάς, εκεί ο παπάς, που είναι ο παπάς;
Είμαι βέβαιος ότι στις αρχές τουλάχιστον θα σαρώναμε τα χρυσά μετάλλια..
Αφορμή για τις σκέψεις μου αυτές μου έδωσε σήμερα ένας ρέκτης παίκτης που είδα ο οποίος μεταξύ των αβανταδόρων του είχε και μια Μουσουλμάνα με μαντίλα. Η κυρία μιλούσε (;)αραβικά (ίσως) και ήταν μελαχρινή. Όχι πολύ μελαχρινή όμως.. Μπορεί να ήταν και από την Κύπρο ή την Κρήτη ή τα Δωδεκάνησα.. Ίσως και από τον Πόντο.. Κέρδιζε όμως τα πενηντάρικα συνέχεια..

2 σχόλια:

αθεόφοβος είπε...

Γεννημένος στο κέντρο της Αθήνας η εικόνα μου έιναι γνωστή από παιδί.
Πάντα δε μου έκανε εντύπωση ότι υπάρχουν αφελείς που πιστεύουν ότι θα κερδίσουν!

Unknown είπε...

Αθεόφοβε
Η ελπίδα πεθαίνει πάντοτε τελευταία, ακόμη και στους ευφυέστερους των θνητών..
Από την επαγγελματική μου εμπειρία γνωρίζω ότι το κύριο όπλο των απατεώνων είναι η καλλιεργεια του πνεύματος της απληστίας στα θύματά τους..
Πνεύματος που όλοι μας έχομε..
Στις περιπτώσεις της πρφανούς ωφελείας (όπως εμφανίζεται)της συναλλαγής πρέπει να λέμε όλοι μας. Ευχαριστώ. Δεν θα πάρω..