ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1830 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Google+ Badge

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

SITE METER

20.5.08

ΚΡΙΜΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ..



Σταχυολογώ μερικούς τίτλους από άρθρα σε εφημερίδες για την ολετήρια και ολέθρια πρόσφατη επίσκεψη του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος (και της ακολουθίας του) στο Φανάρι.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ (18.5.2008)
«ΒΑΤΕΡΛΩ το ταξίδι Ιερώνυμου στο Φανάρι-Τα έδωσε όλα. Πήγε Αρχιεπίσκοπος, γύρισε Μητροπολίτης! Δεν πρόκειται να περάσει από την Ιεραρχία η αλλαγή του Καταστατικού Χάρτη που ζητάει ο Βαρθολομαίος και η υποταγή της Ελληνικής Εκκλησίας.»
(Δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως τίτλος «πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος» επειδή εν γνώσει του πήγαινε προς κουράν…. Μόνον που του τα πήραν με την ψιλή!!).
Παραφράζοντας την γνωστή φράση ενός των αξιοτέρων σήμερα Ελλήνων πολιτικών (εννοώ βεβαίως τον Τ. Παπαδόπουλο «Παρέλαβα Κράτος, Δεν θα παραδώσω κοινότητα») ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος παρέλαβε Αυτοκέφαλη Εκκλησία και θα παραδώσει, λόγω της ανεκτικότητός του, (αν βεβαίως τον αφήσουμε!!) εκκλησιαστική επαρχία του Φαναρίου!!
Ο τίτλος της Εφημερίδος αναφέρεται στην προσφώνηση από τον Βαρθολομαίο του Ιερώνυμου όχι ως Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος, αλλά απλώς ως «Μητροπολίτου του άστεος των Αθηνών!!
Ακόμη όμως και επί Τουρκοκρατίας η εξουσία του Μητροπολίτου Αθηνών επεκτείνετο σε όλη την Αττική!!
Στο Φανάρι δεν παύουν να δείχνουν ότι είναι ακόμη δυσαρεστημένοι για την Ελληνική Επανάσταση που εμείωσε την Επικράτεια του Σουλτάνου (που διώριζε τότε τον Πατριάρχη, τώρα τον διορίζει ο Νομάρχης Κωνσταντινουπόλεως) και αντιστοίχως του Φαναρίου με την σύσταση του Ελληνικού Κράτους. Καθώς και για την μεγέθυνση του Ελληνικού Κράτους με την προσάρτηση της Θεσσαλίας και της Κρήτης, την κατάληψη της Ηπείρου, της Μακεδονίας, της Θράκης και των νησιών του Β. Αιγαίου, προσφάτως της προσαρτήσεως της Δωδεκανήσου οι οποίες εμείωσαν, επ’ ωφελεία του Ελληνικού Κράτους, και αυτές την επικράτεια του Σουλτάνου και αντιστοίχως του Φαναρίου!!
Διαβάζω στο ίδιο φύλλο του ΠΑΡΟΝΤΟΣ (σελ. 15) ότι ο Βαρθολομαίος μίλησε και περί διττής Ιεραρχίας, δηλ. της Ιεραρχίας της «παλαιάς» Ελλάδος και των «Νέων Χωρών», ως να είναι προσωρινή και περιορισμένη η Ελληνική κυριαρχία στις «Νέες Χώρες!!
Ακόμη στην ίδια σελίδα διαβάζω ότι στο συλλείτουργο που έγινε στην Λάρισα ο Βαρθολομαίος απηγόρευσε (!!) στους Έλληνες Μητροπολίτες να φορούν τιάρα και να κρατούν την ποιμενική ράβδο, τα σύμβολα δηλ. της εξουσίας τους…
Ντροπή τους και αίσχος τους που το δέχτηκαν..
Στην ίδια σελίδα επίσης διαβάζω «Η επιμονή του κ. Βαρθολομαίου να έχει βλέψεις κυριαρχικές πάνω στις «Νέες Χώρες» είναι εθνικά ύποπτη, γιατί συμπίπτει με τις βλέψεις και τα ενέργειες της Άγκυρας που θίγουν εδαφικά απαράγραπτα δικαιώματα της πατρίδας μας».
Περίεργη είναι και η χρονική σύμπτωση του νέου χτυπήματος της Άγκυρας με την ιστοσελίδα του Υπουργείου Εξωτερικών της Τουρκίας με την οποία προβάλλονται Τουρκικά (δήθεν) δικαιώματα στις «Νέες Χώρες» και σε «γκρίζες ζώνες» στο Αιγαίο!!

Η ΕΣΠΡΕΣΣΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ (18.5.2008) γράφει
«ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Γιατί ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος του προσφέρει «γην και ύδωρ», εν αντιθέσει με τον Χριστόδουλο, που έδωσε σκληρές μάχες για το αυτοκέφαλο της Ελλαδικής Εκκλησίας».
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ (17/18-5.2008) γράφει:
«Πολιτικές παρεμβολές και δογματικές… ασυνταξίες θορυβούν την Εκκλησία… Ο Αρχιεπίσκοπος, με την πλήρη επιστροφή στα καθήκοντά του, έχει να αντιμετωπίσει τα πρώτα σύννεφα».

Πλην όμως ο λοιπός Τύπος «αιδημόνως» απέφυγε (περιέργως αλλά όχι και ανεξηγήτως!!) να περιλάβει λεπτομέρειες σε ένα τόσο σοβαρό Εθνικό (πρωτίστως και κυρίως) και δευτερευόντως εκκλησιαστικό θέμα..!!
Η φανατικά φιλοφαναριωτική (τουλάχιστον ο εκκλησιαστικός της συντάκτης και η κοσμικογράφος της) Καθημερινή περιορίζεται στο φύλλο της Κυριακής (18.5.2008) να προβάλλει τον Πράσινο Πατριάρχη που επισκέφτηκε την (κατα)κα(η)μένη Πάρνηθα!!
Περί της ταμπακέρας ουδείς λόγος!!)
Δεν είμαστε καλά!
Δεν έχουμε μυαλό!
Έτριβα τα μάτια μου από κατάπληξη και αγανάκτηση όταν διάβασα στην ιστοσελίδα της εκκλησίας της Ελλάδος το πρακτικό της «συμφωνίας» μεταξύ του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως και του Αρχιεπίσκοπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος και της λαμπρής (και αριστίνδην υπ’ αυτού σχηματισθείσης) ακολουθίας του το οποίο (ερήμην των υπεύθυνων πολιτειακών αρχών της χώρας μας) με ιταμό ύφος υπαγορεύει την τροποποίηση του νόμου του Ελληνικού κράτους περί καταστατικού χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος κατά τα κελεύσματα (και τα συμφέροντα!!) του Φαναρίου!!
Ο Αρχιεπίσκοπος, ως καλός Χριστιανός, έστρεψε, στο ράπισμα που εδέχθη, και την άλλη παρειά του και προσεφώνησε στην αντιφώνηση του τον Πατριάρχη «Παναγιώτατε Δέσποτα», την φράση δηλαδή που χρησιμοποιείται από τους κληρικούς του Φαναρίου όταν απευθύνονται στον Πατριάρχη, τους βασάλους του δηλ, τους οποίους μόνος του διορίζει ο Πατριάρχης, και σπάνια έως καθόλου (χρησιμοποιείται) από τους Αρχηγούς των Αυτοκεφάλων Εκκλησιών. Πουθενά δεν χρησιμοποιήθηκε ο όρος «Αδελφή Εκκλησία» ούτε και η λέξη «Αυτοκέφαλος».
Χριστόδουλος! Και πάλι Χριστόδουλος! Και ακόμη Χριστόδουλος! Παρά τα γνωστά μειονεκτήματά του, τις υπερβολές και τις (μερικές φορές) επιπολαιότητές του ουδέποτε τουλάχιστον αυτός διενοήθη να παραδώσει την εκκλησία της Ελλάδος δεσμία ως βορά σε ξένες εξουσίες.
Για να μην μιλήσω για τον αντάρτη Σεραφείμ που ουδέποτε (προς τιμήν του) επέτρεψε (για τους ίδιους λόγους, τις επιδιώξεις δηλ. του Φαναρίου) την επίσκεψη του Πατριάρχη στην Ελλάδα!!
Φαντάζομαι (ή τουλάχιστον ελπίζω) ότι δεν θα βρεθεί Βουλευτής στο Ελληνικό Κοινοβούλιο που θα τολμήσει να υποστηρίξει την νομοθετική κύρωση αυτών των εκτρόπων!!
Βεβαίως εάν υπήρχε ο Γεώργιος Παπανδρέου, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο Κωνσταντίνος Τσάτσος, ο Χρίστος Σαρτζετάκης, ο Γεώργιος Ράλλης, ο Ανδρέας Παπανδρέου στην (πολιτειακή και πολιτική) ηγεσία της Χώρας, ο Ε. Αβέρωφ ή ο Μολυβιάτης στην ηγεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, ο Γ. Αρσένης στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο Σεραφείμ ή ο Χριστόδουλος στην ηγεσία της Εκκλησίας το Φανάρι δεν θα τολμούσε ούτε καν να διανοηθεί αυτά που αξίωσε και επέτυχε, χωρίς αντίσταση, από τον Ιερώνυμο και την ακολουθία του..
Αλλά όταν οι πολιτικοί (στο Κυβερνών κόμμα αλλά και στην Αντιπολίτευση) αποτελούν (στην πλειοψηφία τους, ευτυχώς όχι στην παμψηφία τους) ανιστόρητα άτομα, προϊόντα του κομματικού και του συνδικαλιστικού σωλήνα μήπως περιμένουμε πολλά από αυτούς;;
Βεβαίως το πρακτικό αυτό το οποίο υπεγράφη χωρίς εξουσιοδότηση των αρμοδίων πολιτικών οργάνων και της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος ουδεμία νομική ισχύ έχει… Δείχνει όμως τον αδηφάγο ζήλο των Φαναριωτών!!
Η νομική αξία του είναι αυτή του μεταχειρισμένου χαρτιού στο οποίο εγράφη.
Καιρός όμως φέρνει τα λαχανά, καιρός τα παραγούλια.. Έσσεται ήμαρ.. Και ο (τότε) Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος οφείλει όχι μόνον να αναιρέσει την, χωρίς εξουσιοδότηση, υπογραφή του προκατόχου του αλλά και να καταστρέψει και φυσικώς το αντίτυπο που έχει..
Το νόημα εκείνων τα οποία αποκρύπτει το ιταμό πρακτικό είναι με λίγες λέξεις ότι:
Η Εκκλησία της Ελλάδος (Ελληνικό ν.π.δ.δ.) υπόκειται σε ξένη αρχή. Στο Φανάρι. Τον αρχηγό του οποίου ορίζει (με την επιφοίτηση πάντως του Αγίου Πνεύματος) η Τουρκική διοίκηση. Και μάλιστα ο Νομάρχης Κωνσταντινουπόλεως. Μέχρι το 1922 ο Σουλτάνος. Αμφότεροι πάντως Μουσουλμάνοι..
Έτσι διοικητικές πράξεις αυτού του Ελληνικού νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου, του Ελληνικού Κράτους δηλαδή, θα υπόκεινται στον έλεγχο και την επικύρωση ξένης Αρχής, διοριζομένης υπό της Τουρκικής Διοικήσεως.. Αυτά σύμφωνα με τον Πατριαρχικό και Συνοδικό τόμο του 1928 που εξέδωσε μονομερώς το φανάρι και ουδέποτε έγινε δεκτός στην Ελληνική Επικράτεια.
Όταν ο Βαρθολομαίος ομιλεί περί ενότητος των δύο Εκκλησιών (του Φαναρίου και της Ελλάδος) εννοεί πλήρη και τυφλή υποταγή της Εκκλησίας της χώρας μας στο Φανάρι..
Η εξαιρετική νομική και πολιτική ανάλυση του κ. Χρ. Σαρτζετάκη, τ. Προέδρου της Δημοκρατίας, δεν αφήνει αμφιβολία για την έλλειψη οιασδήποτε διοικητικής εξαρτήσεως και για τους εθνικούς κινδύνους τους οποίους δημιουργεί η εξάρτηση αυτή..
Παραπέμπω (κάνοντας κλικ στον τίτλο του κειμένου μου) σε άλλο πρόσφατο (16.2.2008) σχετικό κείμενό μου και στις παραπομπές που υπάρχουν σε αυτό, μεταξύ των άλλων, και σε κείμενο (επί Αρχιεπισκοπίας Χριστοδούλου όμως!!) του όψιμου φιλοφαναριωτικού Μητροπολίτου Μεσσηνίας το οποίο καταλήγει ότι δεν υπάρχει διοικητική εξάρτηση της Αυτοκεφάλου Ελληνικής Εκκλησίας από το Φανάρι καθώς και σε εισήγηση στην Ιερά Σύνοδο (άκρως αρνητική για τις άνομες επιδιώξεις του Φαναρίου) του Μητροπολίτου Καισαριανής.

Το πλήρες κείμενο του πρακτικού ευρίσκεται στην ιστοσελίδα της Εκκλησίας της Ελλάδος.
http://www.ecclesia.gr/greeknews/epistoles/praktiko.pdf


ΑΝΑΝΕΩΣΗ-ΠΡΟΣΘΗΚΗ 23.5.2008
ΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΨΕΥΔΗ ΤΕΚΜΗΡΙΑ.
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ.
Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΠΑΣΑΣ (ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ!!), Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ Ο "ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ". (ΛΑΘΟΣ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΘΗΝΩΝ!!).
ΟΛΟΙ ΓΕΛΑΣΤΟΙ!! ΚΥΡΙΩΣ Ο ΠΑΣΑΣ!! ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;
Δημοσίευση σχολίου