ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1830 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

SITE METER


23.3.12

ΝΑΤΑΝΕ ΤΟ ΕΙΚΟΣΙΕΝΑ!!



Λόγω της ημέρας ανεβάζω μερικά δημοτικά τραγούδια της Επαναστάσεως και προεπαναστατικά  για να μας θυμίσουν ότι οι Έλληνες αξίζουμε για κάτι καλύτερο από αυτό που σήμερα  καταντήσαμε!
Βεβαίως δεν ανεβάζω και το ομότιτλο τραγούδι του Σταύρου Κουγιουμτζή!!
Πρόκειται για τα τραγούδια:

ΘΡΗΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΜΝΑ ΣΑΜΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΜΠΟΤΣΑΡΗ

ΣΤΑ ΤΡΙΚΟΡΦΑ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ
 ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΜΝΑ ΣΑΜΙΟΥ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΣΤΟ ΒΑΛΤΕΤΣΙ 13/5/1821

ΓΙΑ ΣΗΚΩ ΓΕΡΟ ΤΟΥ ΜΩΡΗΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΗΤΤΑΚΗ

ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΛΕΦΤΟΠΟΥΛΑ
ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΝΟΜΙΖΩ ΕΝΑΣ ΠΑΠΑΣ, Ο ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ

ΓΙΑ ΣΗΚΩ ΑΠΑΝΩ ΓΙΑΝΝΟ ΜΟΥ 
ΜΕ ΤΟΝ  ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΣΙΔΕΡΗ


Ο ΓΕΡΟ ΝΟΤΑΡΑΣ
ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΣΙΔΕΡΗ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΜΠΟΤΣΑΡΗ
ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΣΙΔΕΡΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ 1938

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποιός είναι αυτός ο καταπληκτικός τραγουδιστής που τραγουδά το ¨μάνα μου τα κλεφτόπουλα;"

Unknown είπε...

KT
Στο you tube που παραπέμπω δεν βρήκα στοιχεία.Χωρίς να είμαι ειδικός νομίζω ότι είναι ένας παπάς από την Γορτυνία, ο Χρήστος Κυριακόπουλος.
Προ δεκαετίας και πλέον είχα αγοράσει ένα cd με κλέφτικα τραγούδια που τα έλεγε ο ίδιος.
Από την χροιά της φωνής νομίζω ότι είναι αυτός.
Πρόκειται για καταπληκτική πράγματι φωνή!!
Τον έχω δει και μερικές φορές στην τηλεόραση στην εκπομπή του Σπ. Παπδόπουλου (ΝΕΤ) αλλά και να τραγουδάει σε πανηγύρια.
Πραγματική φωνή κλέφτη του Μωρηά!!