ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1830 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Google+ Badge

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

SITE METER

20.3.12

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ



Χθες πήρα την πρώτη ηλεκτρονική συνταγή μου.
Ο γιατρός  έγραψε κάτι στον υπολογιστή του ύστερα από προσωπικά μου  στοιχεία που μου εζήτησε και του έδωσα (ΑΜΚΑ κλπ) και τύπωσε την συνταγή την οποία εν συνεχεία μού έδωσε . Στο συνταγολόγιο  μου δεν καταχωρίστηκε σημείωση. Εγώ έδωσα την συνταγή στον φαρμακοποιό, πλήρωσα την συμμετοχή μου  και πήρα τα φάρμακα χωρίς να δείξω δελτίο ταυτότητος.
Η απορία μου είναι –και το σχετικό ρώτημα προς επαΐοντες- πως εγώ θα γνωρίζω ότι στο μέλλον δεν θα εκδίδονται από τον ίδιο γιατρό (ή/και άλλο γιατρό που θα έχει πρόσβαση στο σύστημα), εν αγνοία μου και άλλες συνταγές επ΄ ονόματί  μου οι οποίες θα δίδονται τρίτους τις οποίες θα καλείται να εξοφλεί το Ταμείο μου;
Επειδή δεν έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στην ποσότητα της εγκεφαλικής ουσίας αυτών που το καθιέρωσαν το σύστημα  και οι οποίοι καθημερινώς το  αλλάζουν (ή/και στις συνάψεις του εγκεφάλου τους) παρακαλώ να μου λυθεί η απορία από όποιον, τυχόν,  γνωρίζει..
(Ελπίζω να μην δίνω ιδέες σε «πονηρούς»..).

ΠΡΟΣΘΗΚΗ 2.4.2012 ΩΡΑ 23.22

Η σημερινή παταγώδης αποτυχία του πρωτοεφαρμοζομένου συστήματος της ηλεκτρονικής συνταγογραφήσεως με αναγραφή από τον γιατρό της δραστικής ουσίας και με εκτέλεση από του φαρμακοποιό του φθηνοτέρο σκευάσματος από τα γενόσημα είχε ως  αποτέλεσμα την αυθημερόν αναστολή της εφαρμογής του. Αποδεικνύεται έτσι περίτρανα για μια ακόμη φορά η προχειρότητα και ανευθυνότητα των υπευθύνων.

                                       
Δημοσίευση σχολίου