ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1830 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

SITE METER


4.11.12

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΟΝΗ ΜΟΥ ΖΩΗ




Σε λίγο γίνεται 7 ετών.
Καθισμένοι χθες μαζί στο σπίτι μου σε καναπέ εμπρός από την τηλεόραση.
ΖΩΗ. «Κίκο» (έτσι με λέει από τότε που άρχισε να μιλά και μού έμενε στην οικογένεια) «Ο Μπίλος» -ο γάτος μου τον οποίο υπεραγαπά χωρίς τα αισθήματα να είναι αμοιβαία, αντιθέτως αυτός την φτύνει κυριολεκτικώς- «που κάθεται όταν βλέπεις τηλεόραση;
ΕΓΩ. Εκεί που κάθεσαι τώρα εσύ.
ΖΩΗ. «Και τι κάνει; Βλέπει τηλεόραση;»
ΕΓΩ. «Μόνον όταν μιλούν Ελληνικά. Με τους υπότιτλους δεν τα καταφέρνει και τον παίρνει ο ύπνος.»
ΖΩΗ. «Τώρα παππού αλήθεια μού λες ή μου κάνεις πλάκα;» (Η Ζωή δυστυχώς συνήθως δεν με παίρνει στα σοβαρά!).

2 σχόλια:

κ.τ. είπε...

Γιατί δεν την χωνεύει ο γάτος;

Unknown είπε...

Όσες φορές τον έχω ρωτήσει αποφεύγει να μου απαντήσει.
Πιστεύω λόγω ζήλιας επειδή δεν θέλει να μοιράζεται με άλλους την αγάπη εμένα και της γυναίκας μου.
Έτσι κάνει με όλα τα παιδάκια.
Εξαίρεση. Η μικρή εγγονή μου Χριστίνα που την ανέχεται περισσότρο.