ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1830 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Google+ Badge

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

SITE METER

4.11.12

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΟΝΗ ΜΟΥ ΖΩΗ




Σε λίγο γίνεται 7 ετών.
Καθισμένοι χθες μαζί στο σπίτι μου σε καναπέ εμπρός από την τηλεόραση.
ΖΩΗ. «Κίκο» (έτσι με λέει από τότε που άρχισε να μιλά και μού έμενε στην οικογένεια) «Ο Μπίλος» -ο γάτος μου τον οποίο υπεραγαπά χωρίς τα αισθήματα να είναι αμοιβαία, αντιθέτως αυτός την φτύνει κυριολεκτικώς- «που κάθεται όταν βλέπεις τηλεόραση;
ΕΓΩ. Εκεί που κάθεσαι τώρα εσύ.
ΖΩΗ. «Και τι κάνει; Βλέπει τηλεόραση;»
ΕΓΩ. «Μόνον όταν μιλούν Ελληνικά. Με τους υπότιτλους δεν τα καταφέρνει και τον παίρνει ο ύπνος.»
ΖΩΗ. «Τώρα παππού αλήθεια μού λες ή μου κάνεις πλάκα;» (Η Ζωή δυστυχώς συνήθως δεν με παίρνει στα σοβαρά!).
Δημοσίευση σχολίου